fbpx

Enter your keyword

7 κοινά λάθη στα Social Media, που εξακολουθούν να γίνονται από κάποια Brands

7 κοινά λάθη στα Social Media, που εξακολουθούν να γίνονται από κάποια Brands

7 κοινά λάθη στα Social Media, που εξακολουθούν να γίνονται από κάποια Brands

Εκτός από κάποια γενικά λάθη για τα social media, υπάρχουν και κάποιες ακόμη λιγότερο προφανείς “γκάφες”, που καλό είναι να αποφεύγονται εν έτη 2018…

1.Χωρίς Στρατηγική ή Πλάνο

Για να φτάσεις στη νίκη χρειάζεσαι την κατάλληλη προετοιμασία.

Για να παραμείνεις στο προσκήνιο το να κινείσαι με μια καλή στρατηγική στα Social Media με σταθερές αναρτήσεις θα σε βοηθήσει, ενώ παράλληλα  θα μπορείς να υποστηρίξεις και τους μελλοντικούς σου στόχους.

Έχοντας ένα πλάνο, σου δίνεται η δυνατότητα να δημιουργήσεις περιεχόμενο και να αυξήσεις τα αποτελέσματά σου. Μέσα από campaigns ή events θα καταφέρεις να κρατάς το κοινό σου σε ενδιαφέρον αλλά και να προσελκύσεις καινούργια άτομα.

Η δημιουργία στρατηγικής αλλά και το να γνωρίζεις τα Trends της εποχής θα σε οδηγήσουν στο προβάδισμα του Engagement σου μαθαίνοντας ταυτόχρονα και το πότε χρειάζεται να είσαι πιο ενεργός και παρόν για το κοινό σου.

Ένα πολύ καλό tip που θα μπορούσες να ακολουθήσεις είναι να απευθυνθείς σε κάποιο Digital Marketing Agency για να σου δώσει το 100% των πληροφοριών που χρειάζεσαι αλλά να σου κάνει πράξη όλα αυτά που έχεις στο μυαλό σου και δεν γνωρίζεις πως να τα πραγματοποιήσεις

2. Ασαφές Branding

Σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα των Social Media είναι τεράστιο λάθος να μην υπάρχει ξεκάθαρο το μήνυμα ενός Brand. Για να ξεχωρίσεις και να προσελκύσεις το κοινό σου θα πρέπει να αποσαφηνίσεις την ταυτότητα του Brand σου, τα 3 παρακάτω βήματα ίσως σου δώσουν αυτό το κάτι παραπάνω που έψαχνες να βρεις:

  • Προσδιόρισε ένα δικό σου style για τους τίτλους των posts σου
  • Δημιούργησε χαρακτηριστικό και ξεχωριστό περιεχόμενο για τη σελίδα σου
  • Δημιούργησε Posts που είναι συναφή με το Brand σου. Με την προϋπόθεση ότι πρέπει πάντα να έχεις ξεκάθαρο το Story του Brand που θες να μεταδώσεις καθώς και το καταναλωτικό κοινό που θέλεις να στοχεύσεις

3. Ελλιπή Social Media Profiles

Το προφίλ σου μπορεί να σε βοηθήσει να τραβήξεις την προσοχή αυτού που επισκέπτεται τη σελίδα σου μεταφέροντάς του σε λίγες μόλις γραμμές τη δραστηριότητά σου και το ποιος είσαι. Το να μην είναι ολοκληρωμένα τα Bios των Social Media profiles ενός Brand καθώς και άλλες πληροφορίες στο profile του είναι μεγάλες χαμένες ευκαιρίες. Βεβαιώσου ότι είναι συμπληρωμένα τα περισσότερα πεδία από τα Social Media profiles σου που αφορούν το Biography ή το About us, ενώ μην ξεχνάς να δημιουργείς Hastags που να βγάζουν νόημα στα bios του Twitter και του Instagram profile.

4. Να μη γνωρίζεις το κοινό σου

Αυτό είναι ένα από τα σημαντικότερα λάθη για ένα Brand καθώς το να μη γνωρίζεις σε ποιούς απευθύνεσαι συνεπάγεται και πολλά ακόμα. Από το να γνωρίζεις το πότε είναι ενεργοί οι χρήστες που απευθύνεσαι, ποιο περιεχόμενο τους ταιριάζει καλύτερα μέχρι κάποια άλλα ενδιαφέροντα που μπορεί να έχουν. Με τόσο μεγάλη ποικιλία περιεχομένου στα social media, ο καλύτερος τρόπος για να κάνεις το Brand σου να ξεχωρίσει είναι να αποσαφηνίσεις σε ποιον απευθύνεσαι και να προσαρμόσεις τα μηνύματά σου, να είναι κατανοητά και σχετικά με το κοινό που στοχεύεις.

Τα social media μπορούν να χτίσουν σχέσεις, ωστόσο οι υγιείς σχέσεις δεν είναι μονομερείς. Θα πρέπει να λαμβάνεις υπ’ όψιν και τις ανάγκες του κοινού σου, για παράδειγμα όχι να στέλνεις μόνο πιεστικά μηνύματα για πωλήσεις προϊόντων. Τα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προορίζονται για να δίνουν αξία στη ζωή των ακολούθων τους. Γι’ αυτό δημιούργησε ποιοτικό περιεχόμενο που έχει να προσφέρει στο κοινό σου.

5. Πολλά Posts ή όχι αρκετά

Είτε το πιστεύεις είτε όχι είναι πολύ πιθανό να κάνεις posts πολύ συχνά στα social media κανάλια σου. Το κλειδί εδώ είναι να βρείς την κατάλληλη συχνότητα για τα posts σου ενώ ταυτόχρονα να ικανοποιούν και το κοινό σου. Μια πρόταση για να κρατήσεις το engagement και την ανάπτυξή σου σε έναν καλό ρυθμό είναι να κάνεις τουλάχιστον 3 post ανά εβδομάδα. Ωστόσο ο μόνος αληθινός τρόπος που θα δουλέψει στο κοινό σου είναι αυτός που θα έχεις τεστάρει και θα έχεις συγκρίνει και στην πορεία θα μπορείς να επαναλάβεις μέχρι να βρεις τον ιδανικό ρυθμό.

6. Να μην επωφελείσαι από τα εργαλεία του Network

Το να μην χρησιμοποιείς τα εργαλεία που σου προσφέρει το κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης είναι επίσης ένα ‘’πολυφορεμένο’’ λάθος.

Με το να χρησιμοποιείς τα εργαλεία της κάθε πλατφόρμας σου δίνεται η ευκαιρία να παρουσιάζεις περιεχόμενο σε αυτά τα κανάλια με πιο δημιουργικό τρόπο.

Εξερεύνησε τον τρόπο λειτουργίας της κάθε πλατφόρμας και ανακάλυψε λειτουργίες όπως τα Twitter polls, Twitter lists, multiple image posts, Facebook Live videos, Instagram Stories, Live Stories, Instagram Stories Highlights, Instagram Polls and Stickersκαθώς και πολλά ακόμη που θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις ξεχωριστά, για ένα πιο δημιουργικό αποτέλεσμα.

7. Να μην απαντάς σε comments ή παράπονα

Δεν θα πρέπει ποτέ να αγνοείς τα παράπονα του κοινού σου. Από αυτή την διαδικασία μπορείς να δείξεις στους πελάτες σου ότι νοιάζεσαι για την γνώμη τους, ζητώντας τους για παράδειγμα να σου αποστείλουν απευθείας μήνυμα ή και mail.

Τα Social Media και οι συνήθειες του κοινού συνεχώς αλλάζουν, μην φοβάσαι να δοκιμάσεις και να πειραματιστείς. Δείξε την προσωπικότητα του Brand σου και μην φοβάσαι να το διασκεδάσεις και λίγο, εξάλλου τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχεδιάστηκαν για αυτό!

Πηγή: www.suit.gr