fbpx

Enter your keyword

Marketing για κόσμημα.

Marketing για κόσμημα.

Marketing για κόσμημα.

Αλλιώς πώς ένας καλλιτέχνης θα μπορεί να πουλάει.

Σε αυτό το τρίωρο σεμινάριο θα μάθετε ότι το να φτιάξεις ένα κόσμημα είναι μόνο η αρχή. Tο αναγκαίο κομμάτι και επίσης πολύ δημιουργικό, είναι πώς να προωθήσεις τη δουλειά σου σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Εάν είσαι ερασιτέχνης ή επαγγελματίας δημιουργός, μάθε τον τρόπο πώς να στήνεις και να προωθείς τη δουλειά σου.

Γίνεται στις εγκαταστάσεις μας στο κέντρο του Πειραιά (feel-free Κολοκοτρώνη 74-76 Πειραιάς).

Διάρκεια σεμιναρίου

3 ώρες

Bεβαίωση παρακολούθησης

Μετά την ολοκλήρωση

Κόστος συμμετοχής

50€

Οι τεχνικές που θα διδαχτείτε:

Πριν ξεκινήσουμε όποιο πλάνο έχουμε για την επιχείρηση μας.
• Προεργασία
• Τι προσέχουμε
• Ξεκάθαρες ιδέες και προσδοκίες
• Οργάνωση.
• Εργαλεία που θα φανούν χρήσιμα

Etsy.com profile. Best strategy to get your first sale
Διαδικασία
• Πριν ξεκινήσουμε το etsy.shop μας.
• Πως στήνουμε
• Τι προσέχουμε
• Εργαλεία που θα φανούν χρήσιμα

Instagram.com business profile. Best tips for promoting your shop.
Διαδικασία
• Γιατί instagram
• Πριν ξεκινησώ
• Tips να μετατρεψετε followers σε πελάτες.
• Εργαλεία που θα φανούν χρήσιμαFacebook.com business profile. Best tips for promoting your shop.
Διαδικασία
• Γιατί facebook pages
• Πριν ξεκινήσω
• Promotion προϊόντων και συνοχή
• Tips να μετατρεψετε followers σε πελάτες.
• Εργαλεία που θα φανούν χρήσιμα

Linkedin.com blogs & site. Best tips for promoting your shop.
Διαδικασία
Γενική αναφορά στην χρησιμότητα των extra πληροφοριών που θα μπορούσαν να εντάξουν στο
πλάνο τους.

Χρύσα Γκάγκωση

Η Χρύσα είναι βραβευμένη Digital Designer και καθηγητής κολλεγίων. Συνεργάζεται με ομάδες, διευθυντές και επιχειρηματίες για να αναπτύξει τις προσωπικές και επαγγελματικές τους υπηρεσίες. Μετά από περισσότερα από 15 χρόνια εργασίας σε διαφημιστικούς και ψηφιακούς οργανισμούς για πολυεθνικές και νεοσύστατες εταιρείες, ξέρει τι πραγματικά οδηγεί σε αποτελέσματα και προσφέρει ουσιαστικές λύσεις σε πραγματικά προβλήματα.

Είχε το προνόμιο να δουλεύει με εταιρείες όπως η Unilever, Kit Kat, L’Oreal, Wind, Nestle, Philips, Perrier, Bacardi, OPAP, Crunch, Opel, Cosmote, Village, Siemens, Power Health και σε πολλές νεοσύστατες επιχειρήσεις.

Έίναι επί του παρόντος η B.A. Digital Design Pathway Leader at Vakalo Art & Design.

Στο Κολλέγιο διδάσκει Digital Design, UX|UI & New Software.

Είναι  M.A. in Visual Communication student (University of Derby).

Και ως freelancer είναι Digital Designer Και συνεργάζεται με πρακτορεία και start-ups εταιρείες.

Φόρμα ενδιαφέροντος