top of page
Blue Modern Digital Marketing Agency Instagram Post (1).png

Marketing Κοσμήματος
 

CRASH COURCE:
Ηλεκτρονικό εμπόριο & Digital Marketing νέας εποχής (Handmade Crafts and Jewelry)

Blue Modern Digital Marketing Agency Instagram Post.png
Blue Modern Digital Marketing Agency Instagram Post (2).png
Blue Modern Digital Marketing Agency Instagram Post (1).png

Στόχοι

Στόχος είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν εικόνα για τις δυνατότητες ανάπτυξης branding και πωλήσεων online. Επίσης, να ενημερωθούν για εξελίξεις στο ψηφιακό περιβάλλον, τις νέες δυνατότητες και πλατφόρμες διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών όπως eShops, virtual market places, καθώς και νέες μορφές πωλήσεων (πχ μέσα από social media, κλπ). Θα παρουσιαστούν καλά παραδείγματα και case studies στην κατεύθυνση ανάπτυξης branding και πωλήσεων για χειροποιήτες δημιουργίες. 

Ημέρα & Ώρα:

11 Μαρτίου 2023 / 10:00 - 15:00

(Δια ζώσης)

 

 Βεβαίωση παρακολούθησης

Από το εκπαιδευτικό κέντρο Feel Free

 Διάρκεια σεμιναρίου

5 ώρες

 

Κόστος συμμετοχής: 90€

(συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.)

Ενδεικτικές ενότητες

  • Πώς μπορώ να χτίσω την εικόνα του brand και να διαθέσω τα προϊόντα μου online? Είναι απαραίτητο να δημιουργήσω δικό μου ηλεκτρονικό κατάστημα και τι χρειάζεται να λάβω υπόψη μου πριν ξεκινήσω?

  • Τι είναι τα Online Marketplaces και πως λειτουργούν? Ενδείκνυνται για την επιχείρηση μου? (αναφορές σε ETSY, AMAZON Handmade και άλλα marketplaces σε Ελλάδα και εξωτερικό).

  • Πώς αξιοποιώ τα social media για προβολή των προϊόντων/υπηρεσιών μου? Instagram, TikTok, Facebook, YouTube, Pinterest. Ποια κανάλια παρουσίας χρειάζεται να αξιοποιήσω και πως να χτίσω καθημερινό περιεχόμενο (παραδείγματα, αυτοματισμοί και editorial calendar).

  • Πως δημιουργώ θετικές κριτικές και πώς δίνω έμφαση σε πλατφόρμες όπως το Google MyBusiness?

  • Influencers,  Affiliate marketing & νέες μορφές πωλήσεων μέσω τρίτων. Δυνατότητες,  προγράμματα και προμήθειες. Τι είναι η ηθική δωροδοκία και πώς βοηθά να κερδίζουμε περισσότερους πελάτες.

  • Online διαφήμιση: Google Ad Words, Facebook ads, Instagram ads. Ομοιότητες/διαφορές και πώς να επιλέξω πλατφόρμα;

Extra Παροχές

  • Θα αναλυθούν παραδείγματα και καλές πρακτικές από την Ελληνική αλλά και παγκόσμια αγορά, ενώ θα παρουσιαστούν εργαλεία και αυτοματισμοί (free & freemium) που θα βοηθήσουν στην παραγωγή και διαχείριση περιεχομένου.

  • Υποστηρικτικές σημειώσεις με χρηστικά εργαλεία και εφαρμογές που μπορούν να αξιοποιούν οι συμμετέχοντες με εύκολο και πρακτικο τρόπο. Χρηστικά links ομαδοποιημένα ανά κατηγορία με τα καλύτερα sites για marketing resources, updates και expertise για social media, personal branding και digital marketing.

Δηλώσεις συμμετοχής

Οι θέσεις είναι περιορισμένες. Για την κατοχύρωση της θέσης σας, επικοινωνήστε στα: 2103006663 ή info@feel-free.gr

Εισηγητής: Γιάννης Αγγελάκης

Σύντομη Περιγραφή bio: 

Ο Γιάννης Αγγελάκης είναι πτυχιούχος του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Παντείου Πανεπιστημίου, με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ. Από το 1997 δραστηριοποιείται συστηματικά στον τομέα των digital & interactive media. Έχει διατελέσει επί μια δεκαετία στέλεχος στην εταιρεία Forthnet, όπου κατέλαβε διάφορες θέσεις ευθύνης στους τομείς του Μάρκετινγκ, της Εμπορικής Ανάπτυξης Υπηρεσιών, καθώς και Στρατηγικού Σχεδιασμού της εταιρίας. Έχει διατελέσει επίσης Διευθυντής Μάρκετινγκ στις εφημερίδες Καθημερινή και Αποκαλύψεις, ενώ παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα εμπορικού σχεδιασμού και ανάπτυξης μέσω ψηφιακών υποδομών. Διαθέτει εκτεταμένη διδακτική εμπειρία εκπαιδεύοντας στελέχη εταιριών και σπουδαστές πάνω σε θέματα ψηφιακού marketing, ηλεκτρονικού εμπορίου και digital transformation, ενώ κάνει συχνά mentoring σε νέους φοιτητές με διαλέξεις σε παν/μια ή ανοιχτά event. Είναι ιδρυτικό μέλος του ΙΑΒ (Internet Advertising Bureau) μέλος των Young Leaders καθώς και στους διεθνείς φορείς OPA (Online Publishers Association) και ΙΝΜΑ (International News Media Association). Τον Ιούνιο του 2011 ίδρυσε την εταιρεία Engage Media Greece, με αντικείμενο την παροχή συμβουλευτικής και ψηφιακών υπηρεσιών σε επώνυμα brands & διαφημιστικές εταιρίες στον τομέα των social media και Interactive Marketing. Παράλληλα, από τον Σεπτέμβριο 2017 κατέχει τη θέση του Διευθυντή Μάρκετινγκ στην εταιρία πληροφορικής DataConsulting.  

Με βεβαίωση παρακολούθησης 

2020-11-10 at 9.02 AM.png
bottom of page